PR Ne İşe Yarar?
- PR, markanızın bilinirliğini artırır.
- PR faaliyetleri markaya katma değer sağlar. İletişim desteği alan bir marka ile almayan markanın müşteri algısı ve iş piyasasında değeri eşit değildir.
- PR, müşteri sadakatini yapılandırmanıza yardımcı olur.
- PR, firmanızın iş odağının netleşmesini sağlar.
- PR, iş hedeflerinizi yaygınlaştırmanıza yardım eder.
- (Örn. iç piyasadaki konumunuz nedeniyle dış piyasalara daha kolay geçmeniz için gereken iletişim desteğini sağlar.)
- PR, özellikle yabancı firmaların her yerli partner seçerken aradıkları kıstasları net bir şekilde oluşturan iş içeriklerinin netleşmesine, iş hedeflerinin hem firma çalışanları hem de kamuoyu tarafından gereği gibi bilinmesine yardımcı olur.
- PR, firmanın imajını rakipler, müşteriler, kamuoyu ve devlet kurumları nezdinde yükseltir.
- PR, firmaya ve markaya olan güveni artırır.
- PR, iç müşteri memnuniyeti ve çalışan sadakatini sağlar. Kaliteli iş gücünün, uygun fiyatlarla firmaya akmasını sağlar.
- PR, firma yönetimine iş geliştirme partnerliği desteği verir. İletişim yatırımlarınıza yol haritası oluşturan bir iş disiplini sağlar.