PR

İletişim Danışmanlığı

Kurumlara iletişim danışmanlığı vererek yeni ve değişik çalışmalar sunma anlayışı içinde, zihinlerde var olanları ustalıkla yönlendirmek bizim işimiz. İletişim alanındaki veri bombardımanı arasından sıyrılarak, toplumda var olan ‘’ulaşılabilirlik sorununu’’ ortadan kaldırmak için çalışıyoruz. Böylece çift yönlü bir iletişim kurarken, tüketicinin zihninde kurumlara ve markalara yer açarak, doğru kanallarla hedeflediğimiz sonuçlara ulasiyoruz.

Dijital PR

Günümüzde hedef kitleye ulaşmak için sosyal medya mecralarını, blogları, podcastleri, e-postaları ve çok daha fazlasını kullanmak gerekmektedir.

İletişim temelinde multidisipliner bir çalışma gerektiren Dijital PR, markaların dijital dünyanın enstrümanlarını kullanarak, hedef kitleye doğrudan ulaşmalarını ve marka algısını yönetmelerini sağlayan çalışmalar bütünüdür.

Markanın dijital varlıklarının yönetiminden, ürettiği içerik, influencer ve fenomenlerle iş birliklerinden, dijital kanallardaki kampanyalarına, online ve/veya offline etkinliklerinden basın bültenlerinin optimizasyonuna, markanın online itibar yönetimi gibi pek çok konunun stratejiler üzerinden bir bütün olarak ele alınmasını gerektirir.

Hedef kitlenizle etkileşim kurmak için gerekli olan Dijital PR, markanızın online dünyadaki dijital varlığını oluşturmaya, web sitenizin arama görünürlüğünü artırmaya veya marka bilinirliği oluşturmaya yardım eder.

Etkinlik Yönetimi

Etkinlik, vermek istediğiniz mesajları hedef kitlelere ulaştırmanın en etkili yollarından biridir. Bu sebeple müşteri bazlı verimliliği arttırmak amacıyla etkinlik yönetimini de devreye sokuyoruz. Hedeflenen sonuca ulaşma yönünde atılan bu adımların her aşamasını titizlikle planlıyor ve uyguluyoruz. Müşterilerimizin iletişim stratejilerine uygun olarak, içeriğini ayrıntılı bir şekilde planladığımız ve uyguladığımız basın toplantısı, basın gezisi, lansman gibi faaliyetlerde etkinliğin gücünü artıracak her türlü iletişim aracını, işin yapısına katma değer katacak şekilde değerlendiriyoruz.

Sosyal Sorumluluk

Marka ve kurumlarda sosyal sorumluluk kilit rol oynayan bir iletişim çalışmasıdır. Özellikle söz konusu itibar ise… Bu sebeple toplumsal sorunların çözülmesi için gönüllü katkıda bulunmak kurumlara, samimi bir duruş kazandırmaktadır. Çünkü toplumun beklentilerine uyumlu olan, onların sorunlarına ilgi gösteren kurumların rekabette ayrışıyor olması, itibarlarına kalıcı bir katkıda bulunmaktadır.

Kriz Yönetimi

Çevremizdeki belirsizlik ve karmaşık durum, marka ve kurumları beklenmedik tehlikelerle karşı karşıya getirebiliyor. Özellikle bu tehlikeler öngörülmediğinde veya krize dönüşmeden çözülmediğinde, marka ve kurumlarda beklenmedik değişimlere gidilmesine sebep olabiliyor.

Markaevi olarak, kriz yönetimi hizmeti çerçevesinde, alternatif senaryolar üreterek olası kriz durumlarına yönelik kontrolü elden bırakmayacak eylem planları hazırlıyoruz. Böylece doğru kanallarla kesintisiz bilgi akışını sağlayarak olası krizin, hiçbir zarar görmeden çözüme ulaştırılmasını sağlıyoruz.